План работы ШМА класных кіраўнікоў

                            План работы школьнага вучэбна-метадычнага аб’яднання

класных кіраўнікоў I-XI класаў дзяржаўнай установы адукацыі  “Альгомельскі вучэбна-педагагічны комплекс яслі-сад- сярэдняя школа”на 2020/2021 навучальны год

Тэма: Фарміраванне прафесіянальнай кампетэнтнасці класных кіраўнікоў у рабоце з вучнямі, бацькамі, класным калектывам

Мэта: Павышэнне якасці і эфектыўнасці сістэмы выхавання, удасканаленне форм і метадаў выхавання праз павышэння кампетэнтнасці і прафесіянальнага майстэрства класных кіраўнікоў.

Задачы:

  1. Стварыць умовы для павышэння прафесіянальнай кампетэнтнасці класных кіраўнікоў.
  2. Спрыяць актыўнаму ўкараненню інтэрактыўных форм у работу з вучнямі і іх бацькмі.
  3. Стымуляваць ініцыятыву і творчасць класных кіраўнікоў, актывізаваць іх дзейнасць у даследчай, пошукавай рабоце па выхаванні дзяцей.
  4. Укараняць дасягненні класных кіраўнікоў у рабоце педагагічнага калектыву.

  

 

 

Пасяджэнне 1

 

 

Дата правядзення: 21.09.2020

 

Тэма: Удасканаленне  навукова-метадычнага забеспячэння выхаваўчага працэсу. Метадычныя аспекты ўдасканалення выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень.

Мэта: Разгледзець пытанні нарматыўнага прававога і вучэбна-метадычнага  забеспячэння выхаваўчай работы ў школе, абмеркаваць накірункі работы вучэбна-метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў на 2020/2021 навучальны год.

 

Форма правядзення: інструктыўна-метадычная нарада.

 

Праблемнае поле

  1. Вучэбна-метадычны блок
  2. Аналіз работы вучэбна-метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў за 2019/2020 год (кіраўнік ШВМА Н.І.Андрэйкавец).

 

  1. Нарматыўнае прававое і вучэбна-метадычнае забеспячэнне выхаваўчай работы ў школе (кіраўнік ШВМА Н.І.Андрэйкавец).

 

  1. Метадычныя аспекты ўдасканалення выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень (кіраўнік ШВМА Н.І.Андрэйкавец).
  2. Абмеркаванне навінак метадычнай літаратуры па праблеме выхавання вучняў (удзельнікі ШВМА).

 

  1. Выпрацоўка метадычных рэкамендацый

III. Рэфлексія

 

Літаратура:

  1. Інструктыўна-метадычнае пісьмо “Асаблівасці арганізацыі сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай работы ва ўстановах адукацыі на 2020/2021 навучальны год”.
  2. “Праграма безупыннага выхавання дзяцей і навучэнскай моладзі ў Рэспубліцы Беларусь на 2016-2020 годы”.
  3. Кодэкс Рэспублікі Беларусь аб адукацыі.

4.Метадычныя рэкамендацыі “Планаванне выхаваўчай работы ў класе і яе ўлік”.

 

 

 

 

Пасяджэнне 2

 

 

Дата правядзення: 16.12.2020

 

Тэма: Актывізацыя творчай і грамадскай актыўнасці вучняў.

Мэта: Вызначыць шляхі і спосабы ўдасканалення работы па актывізацыі творчай і грамадскай актыўнасці вучняў.

Форма правядзення: семінар-практыкум

 

Праблемнае поле

  1. Вучэбна-метадычны блок

1.Роля класнага кіраўніка ў фарміраванні і рабоце па актывізацыі творчай і грамадскай актыўнасці вучняў (кіраўнік ШВМА Н.І.Андрэйкавец).

  1. Шляхі развіцця творчых здольнасцей малодшых школьнікаў (з вопыту работы, Халімончык В.В. – кл.кіраўнік 1 кл.)
  2. Выхаванне грамадзянскасці школьнікаў (з вопыту работы, Музычына Н.В.- класны кіраўнік 6 “А” класа; Андрэйкавец Т.Ф.-класны кіраўнік 11 класа).

 

  1. Практычны блок

1.Наведванне, аналіз і самааналіз мерапрыемстваў. (Дарошка Л.М., класны кіраўнік 4 “А” класа, Талмачавец Н.А., класны кіраўнік 6 “Б” кл., Пархомава С.І., класны кіраўнік 7 класа). 

 

III. Выпрацоўка метадычных рэкамендацый

  1. Рэфлексія

 

Літаратура:

1.Деятельность классного руководителя. Мастерская классного руководителя.

2.Деятельность классного руководителя. Разговор по душам: классные и родительские собрания.

3.Деятельность класного руководителя. Педагогическое общение в работе классного руководителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пасяджэнне 3

 

Дата правядзення: 11.03.2021

 

Тэма: Выхаваўчая работа па фарміраванні бяспечных паводзін малодшых школьнікаў.

Мэта: Актуалізацыя пытання па фарміраванні бяспечных паводзін малодшых школьнікаў.

Форма правядзення: круглы стол.

 

Праблемнае поле

 

  1. Вучэбна-метадычны блок

1.Інфармацыйнае забеспячэнне выхаваўчай работы па фарміраванні бяспечных паводзін вучняў (кіраўнік ШВМА Н.І.Андрэйкавец).

2.Роля сям’і ў фарміраванні навыкаў бяспечных паводзін школьнікаў (з вопыту работы, Бандаравец Н.Ю.- кл.кіраўнік 2 “А” кл., Мазгова М.М.,, класны кіраўнік 9 класа)

 

  1. Практычны блок
  2. Наведванне, аналіз і самааналіз мерапрыемстваў. (Леська Г.А., класны кіраўнік 2 “Б” кл., Кудласевіч В.М., класны кіраўнік 10 класа, Кудласевіч Н.А., класны кіраўнік 8 класа).

 

III. Выпрацоўка метадычных рэкамендацый

  1. Рэфлексія

 

Літаратура:

1.Зборнік нарматыўных дакукемнтаў  Міністэрствава адукацыі Рэспублікі Беларусь. -2009.-№8. –С.3-6

2.Закон Республики Беларусь от 31 мая 2003 г. N 200-3 «Об основах системы профилактики безнадзорности и правонарушений несовершеннолетних»;

3.Капелевич Т.С. Правовая защита учащихся и профилактика вовлечения их в деструктивные секты: методические рекомендации. Мн., 2002;

  1. Права ребёнка. Практические материалы по работе с детьми. Минск, 1999

 

 

 

 

 

 

 

 

Пасяджэнне: 4

 

Дата правядзення: 19.05.2021

 

Тэма: Педагагічны маніторынг эфектыўнасці выхаваўчага працэсу, выхаваўчай сістэмы.

 

Мэта: Падвядзенне вынікаў работы класных калектываў, састаўленне плана напісання аналізу выхаваўчай работы ў классе.

 

Форма работы: метадычны дыялог. Справаздача.

 

Праблемнае поле

  1. Вучэбна-метадычны блок

1.Вынікі дыягнастычных даследаванняў у класных калектывах (інфармацыя класных кіраўнікоў).

2.Вынікі анкетавання “Сучасны класны кіраўнік” (інфармацыя НДВР Н.І.Андрэйкавец).

3.Перспектывы работы школьнага вучэбна-метадычнага аб’яднання на наступны навучальны год (кіраўнік ШВМА  Н.І.Андрэйкавец)

 

  1. Практычны блок

1.Вынікі работы класных кіраўнікоў за год (практыкум).

 

III. Выпрацоўка метадычных рэкамендацый

  1. Рэфлексія

 

Літаратура:

1.Деятельность классного руководителя. Педагогическая диагностика в работе классного руководителя.

  1. Метадычныя рэкамендацыі “Планаванне выхаваўчай работы ў класе і яе ўлік”.

 

Кіраўнік ШВМА класных кіраўнікоў                                Н.І.Андрэйкавец

 

РАЗГЛЕДЖАНА

на пасяджэнні метадычнага савета

пратакол ад 28.08.2020 №1

                                                                                      

                                                                                        

 

 

 

 

                                                                                      

    ЗАЦВЯРДЖАЮ

                                                                                                           Дырэктар школы

                                                                                                           ______________Э.М.Трапец

                                                                                                          “____”________2020

 

 

План работы вучэбна-метадычнага аб’яднання

класных кіраўнікоў дзяржаўнай установы адукацыі  “Белавушская сярэдняя школа”

на 2020/2021 навучальны год

Тэма: Фарміраванне прафесіянальнай кампетэнтнасці класных кіраўнікоў у рабоце з вучнямі, бацькамі, класным калектывам

Мэта: Павышэнне якасці і эфектыўнасці сістэмы выхавання, удасканаленне форм і метадаў выхавання праз павышэнне кампетэнтнасці і прафесіянальнага майстэрства класных кіраўнікоў.

Задачы:

1.Стварыць умовы для  павышэння прафесіянальнай кампетэнтнасці класных кіраўнікоў.

2.Спрыяць актыўнаму ўкараненню інтэрактыўных форм у работу з вучнямі і іх бацькмі.

3.Стымуляваць ініцыятыву і творчасць класных кіраўнікоў, актывізаваць іх дзейнасць у даследчай, пошукавай рабоце па выхаванню дзяцей.

4.Укараняць дасягненні класных кіраўнікоў у рабоце педагагічнага калектыву.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пасяджэнне 1

(класныя кіраўнікі 5-11 класаў)

 

Дата правядзення: 18.09.2020

 

Тэма: Удасканаленне  навукова-метадычнага забеспячэння выхаваўчага працэсу. Метадычныя аспекты ўдасканалення выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень.

Мэта: Разгледзець пытанні нарматыўнага прававога і вучэбна-метадычнага  забеспячэння выхаваўчай работы ў школе, абмеркаваць накірункі работы вучэбна-метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў на 2020/2021 навучальны год.

 

Форма правядзення: інструктыўна-метадычная нарада.

 

Праблемнае поле

 

  1. Вучэбна-метадычны блок
  2. Аналіз работы вучэбна-метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў за 2019/2020 год (кіраўнікі ШВМА І.А.Волчык).

 

  1. Нарматыўнае прававое і вучэбна-метадычнае забеспячэнне выхаваўчай работы ў школе (кіраўнікі ШВМА І.А.Волчык).

 

  1. Метадычныя аспекты ўдасканалення выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень (кіраўнікі ШВМА І.А.Волчык).
  2. Абмеркаванне навінак метадычнай літаратуры па праблеме выхавання вучняў (удзельнікі ШВМА).

 

  1. Выпрацоўка метадычных рэкамендацый

III. Рэфлексія

 

 

Літаратура:

  1. Інструктыўна-метадычнае пісьмо “Асаблівасці арганізацыі сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай работы ва ўстановах адукацыі на 2020/2021 навучальны год”.
  2. “Праграма безупыннага выхавання дзяцей і навучэнскай моладзі ў Рэспубліцы Беларусь на 2016-2020 годы”.
  3. Кодэкс Рэспублікі Беларусь аб адукацыі.

4.Метадычныя рэкамендацыі “Планаванне выхаваўчай работы ў класе і яе ўлік”.

 

 

 

Пасяджэнне 2

(класныя кіраўнікі 5-11 класаў)

 

Дата правядзення: 13.11.2020

Тэма: Сістэмны падыход да вырашэння праблемы выхавання духоўна-маральнай якасці вучняў.

Мэта: Вызначыць шляхі і спосабы ўдасканалення работы па духоўна-маральнаму выхаванню вучняў.

Форма правядзення: семінар-практыкум

 

Праблемнае поле

 

  1. Вучэбна-метадычны блок

1.Роля класнага кіраўніка ў фарміраванні і рабоце па актывізацыі творчай і грамадскай актыўнасці вучняў (кіраўнікі ШВМА І.А.Волчык).

  1. Шляхі развіцця творчых здольнасцей школьнікаў (з вопыту работы, Савончык А.У. – кл.кіраўнік 6 “А”кл.)
  2. Выхаванне грамадзянскасці школьнікаў (з вопыту работы, Сямашка В.І.- класны кіраўнік 11 класа).
  3. Практычны блок

1.Наведванне, аналіз і самааналіз мерапрыемстваў (Яхнавец Т.У. – кл.кіраўнік 7 “Б” кл.).

 

III. Выпрацоўка метадычных рэкамендацый

  1. Рэфлексія

 

 Літаратура:

1.Деятельность классного руководителя. Мастерская классного руководителя.

2.Деятельность классного руководителя. Разговор по душам: классные и родительские собрания.

3.Деятельность класного руководителя. Педагогическое общение в работе классного руководителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пасяджэнне 3

(класныя кіраўнікі 5-11 класаў)

 

Дата правядзення: 26.02.2021

Тэма: Выхаванне прававой культуры – неад’емны працэс прававога выхавання.

Мэта: Фарміраванне прававога разумення і правапаслухмяных паводзін  навучэнцаў.

Форма правядзення: круглы стол.

 

Праблемнае поле

 

  1. Вучэбна-метадычны блок

1.Узаемадзеянне сям’і і школы ў арганізацыі прававога выхавання вучняў. Прафілактыка злачынстваў і правапарушэнняў сярод вучняў школы. (Кіраўнікі ШВМА І.А.Волчык)

2.Сацыяльна-прававая дапамога вучням школы (педагог сацыяльны)

 

  1. Практычны блок

1.Наведванне, аналіз і самааналіз мерапрыемстваў (Бруцкая В.Л.).

 

III. Выпрацоўка метадычных рэкамендацый

  1. Рэфлексія

 

Літаратура:

1.Зборнік нарматыўных дакументаў Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь. -2009.-№8. –С.3-6

2.Закон Республики Беларусь от 31 мая 2003 г. N 200-3 «Об основах системы профилактики безнадзорности и правонарушений несовершеннолетних»;

3.Капелевич Т.С. Правовая защита учащихся и профилактика вовлечения их в деструктивные секты: методические рекомендации. Мн., 2002;

  1. Права ребёнка. Практические материалы по работе с детьми. Минск, 1999

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пасяджэнне: 4

(класныя кіраўнікі 5-11 класаў)

 

Дата правядзення: 21.05.2021

 

Тэма: Педагагічны маніторынг эфектыўнасці выхаваўчага працэсу, выхаваўчай сістэмы.

 

Мэта: Падвядзенне вынікаў работы класных калектываў, састаўленне плана напісання аналізу выхаваўчай работы ў классе.

 

Форма работы: Метадычны дыялог. Справаздача.

 

Пытанні для абмеркавання:

Праблемнае поле

 

  1. Вучэбна-метадычны блок

1.Вынікі дыягнастычных даследаванняў у класных калектывах (інфармацыя класных кіраўнікоў).

2.Вынікі анкетавання “Сучасны класны кіраўнік” (інфармацыя НДВР Волчык Ірына Алякасандраўна).

3.Перспектывы работы школьнага вучэбна-метадычнага аб’яднання на наступны навучальны год (кіраўнік ШВМА  Волчык Ірына Алякасандраўна)

 

  1. Практычны блок

1.Вынікі работы класных кіраўнікоў за год (практыкум).

 

III. Выпрацоўка метадычных рэкамендацый

  1. Рэфлексія

 

Літаратура:

1.Деятельность классного руководителя. Педагогическая диагностика в работе классного руководителя.

  1. Метадычныя рэкамендацыі “Планаванне выхаваўчай работы ў класе і яе ўлік”.

 

Кіраўнік ШВМА класных кіраўнікоў                                              І.А.Волчык

 

 

РАЗГЛЕДЖАНА

на пасяджэнні метадычнага савета

пратакол ад _____________ №___